lørdag den 25. september 2010

Bunvenit! Et blog-forsoeg.

 Hej alle mennesker, der kunne finde paa at klikke ind forbi denne blog.
Det er sikkert herfra storstedelen af min kommunikation med jer vil kunne forega, eftersom internet lidt afhanger af vejret (overskyet er ikke et hit). Be my guest og skriv gerne tilbage pa mine indlaeg, men vaer opmarksom pa, at denne blog kan ses af alle og vil blive last af venner, foraldre, bedstemodre og resten af den pukkelryggede :-) Skriv ogsa gerne en privat mail til mig paa mathias.aavangen@stofanet.dk eller paa den herlige Facebook, og saa vil jeg forsoge at svare hurtigst muligt.
Ideen med denne blog er at kunne informere alle om, hvordan det gar, og samtidig bruge den lidt som dagbog, saa jeg selv kan se, hvordan mit ophold har vaeret, naar jeg kigger tilbage. Jeg tager derfor forbehold for uovervejede, intrigante og/eller smapropagandistiske ytringer, hvilket meget vel kan forekomme.
Men derudover - tusind tak til alle, der har hjulpet mig med at finde herned, til Anne og Maria og alle de dejlige, dejlige mennesker, der surprisede mig, mens jeg var mest grim og traet, og til de to gamle derhjemme, der bar i sidste sekund. Tak!

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge med :-)
    Men kan du slet ikke oprette en Skype så? Det ville ellers være ideelt.
    Vi savner dig, men håber du har det godt!

    SvarSlet
  2. Mathias! - Jeg kunne lige se, at der er liv på facebook fra Rumænien. Hvordan bor du? Er de søde ved dig? Hvor mange er i af sted? Propper de dig med kød eller hvad? Er så nysgerrig! - også fordi jeg er i fuld gang med ansøgning selv:-)

    Og hold da helt op, hvor er den bare eder flot den blog du har lavet! ;-)

    Og så så man lige busskiltet på Århus rutebilstation - Rumænien. Nærmest ved siden af bussen til Odder nr. 100. Der er åbenbart en fast bus til Rumænien, så det skulle ikke være så svært.

    Har du en adresse man kunne få lov at få?

    SvarSlet