fredag den 15. oktober 2010

Adresse, endelig.

Kære mennesker med breve.

Jeg har nu endelig fået trykket Aram nok på maven til at han hostede op med min adresse. Der var nogle problemer med husnumre, men denne her skulle være god nok:

Nicolescu Viorel
Sat: Orzesti 36
Comuna: Pades
Judetul: Gorj
Cod poştal: 217332
Romania

Jeg synes der burde være nogle flere numre - det har jeg set andre steder - men ifølge borgmesterens søn skulle post kunne komme frem til denne adresse. Man kan evt tilføje "att. Mathias Klitgård Sørensen", men jeg har aftalt med borgmesteren, at alt post, han ikke kan genkende, går til vores lille hjem, så jeg håber det går under alle omstændigheder.
Wow, denne besked var om muligt endnu trættere end den forrige, men nu da jeg har adressen, må den videresendes med det samme.
Nopte buna folkens, i nat er vi foruden mig og Aram også Linea og Vizma her i Pades. Få mennesker på meget lidt plads. Hyggeligt.

PS. Æg er ifølge Aram meget farlige at spise om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar